Het CAD2M-gevoel als verbindende factor bij elk contactmoment

Geschreven door Karina Stroms op 1-7-20 10:59

CAD2M staat voor service. En goede service is - in onze ogen - alleen te leveren als medewerkers een luisterend oor bieden én inspelen op alle wensen en behoeften. We zijn trots op de geluiden die we horen over onze collega's, waaronder service-, support- en salesmedewerkers. Zij hebben dagelijks contact met onze klanten. Ditmaal dompelen we ons onder in hún werk- en privéwereld, wat leuke en persoonlijke verhalen oplevert.

Verder lezen >

Onderwerpen: CAD2M

Maak kennis met de nieuwe dddrop RAPID ONE

Geschreven door Cebastyan Hammink op 10-4-20 10:01

De release van de nieuwe dddrop RAPID ONE is alweer enige tijd geleden. Een nieuwe machine wekt nieuwsgierigheid naar wat de RAPID ONE kan betekenen voor u of uw bedrijf. Veel interesse is getoond en meerdere vraagstukken zijn voorgelegd. Maar wat maakt de nieuwe RAPID ONE nou zo speciaal? De specificaties geven hier ruimschoots antwoord op.

Verder lezen >

Onderwerpen: dddrop, dddrop tech blog, CAD2M

3D-Printen op afstand met de dddrop Smart Module

Geschreven door Cebastyan Hammink op 3-4-20 10:35

Lastig hè, een 3D-printer aanzetten die op kantoor staat terwijl u thuis aan het werk bent? Met de dddrop Smart Module kunt u eenvoudig vanuit huis, of ieder andere willekeurige plek, uw dddrop 3D-printer op kantoor bedienen en de 3D-print visueel monitoren.

Verder lezen >

Onderwerpen: dddrop, dddrop tech blog, CAD2M

Ontmoet: Aloys Heutink

Geschreven door Karina Stroms op 23-3-20 10:43

Maak kennis met Aloys Heutink, een doorgewinterde specialist op het gebied van zowel 3D CAD als CAM bij CAD2M. Aloys is altijd bezig met het delen van kennis. Niet alleen deelt hij zijn rijke kennis met klanten en collega’s, ook in zijn vrije tijd kan hij het niet laten. Als vrijwilliger bij het Centrum voor Innovatief Vakmanschap Oost-Nederland (CIVON) in Ulft ondersteunt hij wekelijks bedrijven met hun technische uitdagingen.

Verder lezen >

Onderwerpen: CAD2M

3DEXPERIENCE World 2020, Elite 190 en Diamond Club

Geschreven door Roy Seggelinck op 20-2-20 14:16

Begin februari was Nashville, Tennessee, het toneel van het jaarlijkse congres van SOLIDWORKS, dit jaar voor het eerst omgedoopt tot 3DEXPERIENCE World. Hier werden alle innovaties getoond met apps als 3D Sculptor, 3D Creator en 3DEXPERIENCE Works, allemaal toegankelijk vanaf het 3DEXPERIENCE platform.

Verder lezen >

Onderwerpen: SOLIDWORKS, CAD2M, 3DEXPERIENCE

Brekr presenteert elektrische brommer met dddrop 3D geprinte onderdelen

Geschreven door Cebastyan Hammink op 15-10-19 10:40

Brommers kiek’n, maar dan zonder de herrie, stinkende uitlaatgassen en negatieve effecten op het milieu. Het langverwachte prototype van Model B, de nieuwste elektrische brommer van Brekr, is vorige maand onthuld. Ongeveer 300 mensen waren aanwezig bij het evenement in de DRU Cultuurfabriek te Ulft. Medewerkers van dddrop en CAD2M waren er ook bij om Brekr te feliciteren met hun prestaties.

Verder lezen >

Onderwerpen: dddrop, SOLIDWORKS Simulation, CAD2M

Wist u dat…. CAD2M een eigen Customer Portal heeft?

Geschreven door Michel klein Wassink op 16-7-18 15:15

We merken dat sommige klanten ons CAD2M portal niet kennen. En dat is jammer, want hier vindt u nuttige informatie! U benadert het portal via my.cad2m.nl. Toegang is uitsluitend voor klanten met een actief onderhoudscontract, daarom wordt u bij de registratie gevraagd naar uw licentienummer.

Op het portal staat onder andere een FAQ-sectie, met de meest gestelde vragen aan onze helpdesk. Hier vindt u ook buiten de openingstijden van CAD2M een antwoord op uiteenlopende vragen. Daarnaast heeft het portal ook een online ticketsysteem: als u per e-mail of telefoon een vraag stelt aan onze helpdesk, wordt deze hier geregistreerd. Sterker nog: u kunt ook uw eigen ticket aanmaken! Deze wordt dan direct vanuit het portal in behandeling genomen.

Nadat uw vraag is geregistreerd, kunt u de ontwikkelingen blijven volgen via my.cad2m.nl. Raadpleeg bijvoorbeeld wie de behandelaar van uw probleem is, of de huidige status van de ticket. Ziet u de status 'WOSA' voorbij komen? Dit staat voor 'Wachten Op Software Aanpassing'. Met andere woorden: het probleem is gerapporteerd aan SOLIDWORKS en zij zullen actie ondernemen. Als uw vraag of probleem is opgelost, wordt dit uiteraard persoonlijk aan u toegelicht. Maar daarnaast wordt het antwoord ook geregistreerd in de ticket. Dus loopt u op een later moment tegen dezelfde vraag aan, en denkt u 'hoe zat het ook alweer'? Raadpleeg dan uw ticket-historie en vindt de oplossing snel terug!

Nog niet geregistreerd? Maak dan vandaag nog een account aan via my.cad2m.nl.

Verder lezen >

Onderwerpen: CAD2M